למי מתאימה קריירה בפיננסים

האם אתם מסוג האנשים שרואים ספרות מול העיניים ויכולים להרגיש את גלגלי המוח מסתובבים בדהרה, אולי אתם מעדיפים לעבוד עם הידיים או שמא מצליחים לחשוב רק עם הצד היצירתי של המוח.
קריירה כלכלית לרוב תתאים לאנשים אשר ניחנו ביכולות חישוביות ומתמטיות ויכולים לפענח מספרים כדי להגיע לתובנות חשובות. אם אתם לא מהסוג הזה, המאמר הזה ככל הנראה לא מתאים לכם.

כדי להבין אם קריירה פיננסית מתאימה לכם, הכנו לכם סקירה קצרה על מספר יתרונות בבחירה בקריירה זו, כך שתוכלו להבין בצורה טובה יותר אם הדבר מתאים לכם או לא.

גיוון

ישנו מגוון רחב של תחומי עיסוק כלכליים מהם תוכלו לבחור את המתאים ביותר.
כמעט כל חברה גדולה מפעילה מספר מחלקות וכל אחת מהם עוסקת בתחום שונה, כך שלמצוא את הנישה הנכונה עבורכם לא צריכה להיות משימה קשה במיוחד.

חשוב להכיר את החוזקות והמגבלות שלכם כדי להבין בצורה טובה יותר איזה תחום יכול להתאים לכם. במידה ואתם עוסקים במקצוע שאתם לא אוהבים או מרוצים ממנו, לא יהיה זה קשה במיוחד למצוא משרה בתחום מקביל, לפעמים תוכלו לעשות זאת אפילו בתוך החברה בה אתם מועסקים.

סביבת עבודה דינמית

כיום הרוב הגדול של האנשים אשר עובדים סביב כסף ומנסים להניע אותו לכיוונם כבר לא נמצאים בגיל השלישי עם חליפות וכובעי מגבעת כמו פעם. חברות רבות אפילו מתאמצות להשיג סגל עובדים צעיר ורענן אשר מסוגל להוביל לשינוי וקדמה.

אפשרויות קידום

בתחום הזה במיוחד, אם תהיה טוב במה שאתה עושה, הקידום לא יאושש להגיע. כאשר אנחנו בוחנים סוגים שונים של קריירות, הפיננסים תמיד בולט בתור תחום בו אפשרויות הקידום השונות הן למעשה בלתי נגמרות, ותמיד יש לאן להתקדם ולאן לשאוף.

בזכות העובדה שהביצועים שלכם בעבודה יכולים להימדד בצורה מספרית, אתם כבר יודעים מראש מהי הדרך הנכונה להתקדם במהירות וכל מה שנשאר לכם הוא לפעול ולבצע.
מספרים מרשימים יוכלו לקחת אתכם רחוק.

שכר הולם

כפי שיאה לתחום בו אתם נמדדים לפי הביצועים שלכם, השכר תמיד יהיה בהתאם ליכולות האישיות שתציגו במהלך העבודה. בונוסים והטבות הם רק חלק קטן מהפיצוי שאתם יכולים לקבל בתמורה לשעות שאתם משקיעים במשרד, כך בעצם נוצר מצב שאתם אחראיים לעצמכם, ולא תלויים בגורמים אחרים, מכיוון שאף אחד לא יכול להשפיע על הביצועים שלכם, פרט לכם.